Wira Merah

Personal | Blogging | Teknologi | Review | Advertorial

5 Blogger Paling Mesra Oktober 2014

Blogger Paling Mesra Oktober 2014 | Salam Sejahtera,

Tak terasa oktober meninggalkan kita. Dan kini kita berada di bulan kedua terakhir pada tahun 2014. Entri blogger paling mesra ini aku cuba hasilkan bagi memulakan setiap bulan dengan memberi sedikit penghargaan untuk rakan-rakan blogger yang singgah di blog ini dengan meninggalkan komen.

Dengan sedikit penghargaan ini, di harap blog anda akan mendapat sedikit tempias dari blog wira merah dan dari entri ini khususnya. Sebelum ini aku ada menulis tentang 5 Blogger Paling Mesra September 2014. Adakah senarai september akan berubah pada bulan oktober.

Blogger Paling Mesra

Blogger Mesra Alam Oktober 2014

5 Blogger Paling Mesra Oktober 2014

Siapakah blogger yang mengungguli carta blogger paling mesra oktober 2014 di blog wira merah. Jom kita lihat senarai di bawah dan jangan lupa terjah blog mereka. In Sha Allah, blogger-blogger ini memang mesra. Anda tidak akan kecewa bila mengunjungi blog mereka.

 1. Rizkyzone.com

2. Blogger Lelaki

3. Hero Borneo

4. Safiya

5. Titan

Aku rasa tak perlu aku perkenalkan 5 orang blogger ini. Rasanya rata-rata antara mereka kita kenal. Jika anda tidak kenal rajin-rajinlah melawat blog mereka untuk menjalinkan persahabatan. Jangan lupa tinggalkan juga komen di blog mereka supaya mudah untuk mereka kembali ke blog anda.

Dan dalam senarai kali ini kita ada sahabat blogger dari Indonesia. Blogger ini ialah RizkyZone.com. Beliau adalah antara blogger Indonesia yang aktif menjalinkan hubungan persahatan dengan blogger-blogger Malaysia.

Kesimpulan

Sekali lagi aku mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan 5 Blogger Paling Mesra Oktober 2014. Antara telah banyak menyerikan blog ini. Bagi yang tidak di senaraikan. Rajin-rajinlah meninggalkan komen di sini. Tipnya tiap kali singgah tinggalkan komen. Tidak di nafikan komen yang di tinggalkan memberi satu semangat untuk blogger terus menulis.

Kepada rakan-rakan yang tidak tersenarai dalam top 5, aku juga mengucapkan ribuan terima kasih kerana sudi meninggalkan komen dan singgah di sini.

Bagi mereka yang menjadi silent reader, tonjolkan diri anda dengan meninggalkan komen. Supaya rakan-rakan yang lain boleh mengenali anda. Jika anda mempunyai blog adalah satu kerugian jika tidak meninggalkan komen.

The Author

Wira Merah

Terima kasih sudi singgah di blog Wira Merah ini. Semoga artikel yang ada di blog ini bermanfaat untuk anda. Segala kerosakkan dan kerugian akibat dari penggunaan artikel di sini adalah atas tanggungjawab anda sendiri. Tiada kaitan dengan yang hidup atau mati.Jangan lupa tinggalkan komen anda, Kunjung mengunjungi amalan mulia. Eratkan persaudaraan sesama kita. Hidup Mesti Kacak .

24 Comments

Add a Comment
  1. saya pun nak berkenalan dengan mereka nie..memang rajin
    ENTRI blogger lelaki ☛ Vitamin Shaklee Bagus Untuk KesihatanMy Profile

    1. Tq BL. Antara blogger yang akan menggegarkan dunia blogging Malaysia…
      ENTRI Wira Merah ☛ 5 Blogger Paling Mesra Oktober 2014My Profile

      1. adeh..aku biasa2 sahaja..sebenarnya aku nak kejar Titan je
        ENTRI blogger lelaki ☛ Vitamin Shaklee Bagus Untuk KesihatanMy Profile

        1. Titan kat mana2 blog ada komen dia…blogger contoh tu…

    2. Nak kalahkan BL la la macam ni, nak jadi ratu komen pula 🙂

      1. BL ni kat mana2 blog boleh jumpa nama dia. Mmg bestlah BL.

  2. wah..sorang je perempuan ye..selalunya saya tengok kat blog2 lain yang menguasai carta komentar ni ramai yang perempuan..heheh

    1. Mungkin ni sebab blog lelaki yang dah kahwin dan berumur. Maka kurangnya gadis2 comel yg meninggalkan komen.
      ENTRI Wira Merah ☛ 5 Blogger Paling Mesra Oktober 2014My Profile

  3. Blogger titan PG pernah ziarah blog beliau semasa contest iPhone 5 anjuran denaihati 2 tahun yang lalu.
    ENTRI Mrsyatie ☛ iPhone 5s Gajet Impian Setiap BloggerMy Profile

    1. Lamanya dah 2 tahun…sudi2 lah singgah lagi, memang peramah si Titan ni…
      ENTRI Wira Merah ☛ 5 Blogger Paling Mesra Oktober 2014My Profile

    1. Memang rajin. Rajin kau Titan mmg luar biasa. Produk apa kau makan ye…dari aku kenal blog earncent sampai ahmad faizal. Strategi blogwalking sampai hari ni tetap menten…
      ENTRI Wira Merah ☛ Vitamin Shaklee Bagus Untuk KesihatanMy Profile

  4. wah mantap gan 🙂 ane kapan yah ? hehe

  5. wah si rizkyzone masuk juga tuh, jujur aja saya masih #gagalpaham dengan kata ‘paling mesra’ kalo menurut bahasa Indonesia itu maksudnya apa yaa?

    1. Maksud saya ‘paling mesra’ ni paling banyak meninggalkan komen di blog Wira Merah ni mas. Makin banyak tinggal komen makin mesra mas….
      ENTRI Wira Merah ☛ Vitamin Shaklee Bagus Untuk KesihatanMy Profile

  6. Alhamdulillah.. bisa masuk list jua, setelah pada bulan september lalu gagal g masuk list blogger mesra, makasih mas

  7. Alhamdulillah.. bisa masuk list jua, setelah pada bulan september lalu gagal g masuk list blogger mesra, makasih mas..

  8. Semua blogger otai hhe memang tak asing lagi dalam industri penulisan blog kat negara Malaysia ni

  9. senarai yang blogger lelaki saya kenal..seorang yang perempuan tu je belum tahu lagi..
    ENTRI Hero Borneo ☛ 3 Blogger Terbaik Menjadi HeroMy Profile

  10. Tahniah…Bulan November ada jugak ye nanti?
    ENTRI JAWATAN KOSONG TERBARU ☛ KEKOSONGAN KERJA SYARIKAT MALAYSIA AIRLINESMy Profile

  11. dia orang tu rajin
    kat mana2 pun ada
    tahniah diucapkan…
    ENTRI AUC ☛ Vitamin Shaklee Bagus Untuk KesihatanMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

✦ Copyright © 2013 - 2015 | Follow Google+ Wira Merah Frontier Theme